A A A K K K
людям з порушенням зору
Комунальна установа "Центр професійного розвитку педагогічних працівників" Ружинської селищної ради

Моніторинг якості освіти в умовах воєнного стану

Дата: 04.11.2024 15:25
Кількість переглядів: 243

Фото без опису У 2024 році відбувся другий етап загальнодержавного моніторингового дослідження  якості освіти в умовах воєнного стану (відстеження ймовірних змін у результатах навчання учнів закладів загальної середньої освіти). Моніторинг відбувся шляхом тестування учнів 6-х та 8-х класів з математики та української мови.

Ці роки навчання для моніторингу було обрано з тих міркувань, що  у 6-их  класах завершується перший цикл базової школи, коли варто проводити оцінювання циклу навчання. Оцінювання у 8-му класі має превентивну роль – дає розуміння того, що можна надолужити у 9-му класі перед переходом до старшої профільної школи.

Дослідження здійснила Державна служба якості освіти України.

          Першого листопада 2024 року Управлінням державної служби якості освіти у Житомирській області було організовано круглий стіл  щодо результатів ІІ етапу загальнодержавного моніторингового дослідження  якості освіти в умовах воєнного стану, в якому взяли участь  представники КУ «Центр професійного  розвитку педагогічних працівників» Ружинської селищної ради Людмила Шевчук та Оксана Зелінська.

Перед учасниками круглого столу виступили Олексій Редько, начальник управління ДСЯО у Житомирській області, який вказав на актуальність моніторингового дослідження, головні спеціалісти відділу моніторингу, сертифікації та контролю управління ДСЯО  Ірина Коломієць та Тетяна Магдич познайомили із загальними показниками та результатами моніторингу в розрізі змістових ліній навчальних предметів на регіональному рівні, заступник начальника Любов Москальчук розповіла про чинники, що впливали на успішність виконання тесту.

Під час заходу учасники обговорили проблемні питання в межах регіональних результатів ІІ етапу даного моніторингу, їх причини та наслідки, а також пошук спільних рішень для їх розв’язання та ефективних підходів до організації освітнього процесу  в умовах воєнного стану, адже найбільш гострою сьогодні залишається проблема подолання освітніх втрат, які виникають через постійну загрозу безпеці освітнього процесу.


« повернутися

Вхід для адміністратора